Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Arad.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti

As putea spune ca ati plecat cu dreptul. Profesionisti si prompti si plini de imaginatie.
Soare Catalin, Event Multimedia Production Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Sapte logo-uri de evitat


Logo-ul dvs. este personalitatea vizuala a afacerii dvs.; pe scurt, logo-ul dvs. este prima imagine a afacerii dvs. ! Un logo profesional este cel mai rapid mod de a aduce credibilitate. Daca vindeti produse de calitate, logo-ul dvs. trebuie sa reflecte acest lucru. Astfel, un logo de proasta calitate sugereaza produse inferioare. Daca puteti evita gafele frecvente de conceptie a logo-ului, atunci aveti sanse sa realizati un logo foarte bun:


Logo-ul Clipart – Toate imaginile clipart sunt larg raspandite. Oricine este familiar cu softul care le pune la dispozitie, va recunoaste logo-ul dvs. „de imprumut”. Acesta este un mod cam jenant de a aduce credibilitate afacerii dvs.


Logo-ul cu efecte speciale – Renuntati la toate efectele speciale pentru o evidentiere mai buna a designului. Filtrele speciale cum ar fi sclipirile, umbrele si fatetele oblice sunt bune pentru crearea si imbunatatirea imaginilor, dar ele pot produce confuzie cand sunt aplicate unui logo. Un logo foarte bun trebuie sa se evidentieze in alb si negru, fara alte efecte.


Ar fi bine sa incepeti cu o schita a conceptului pe hartie. Ar trebui sa va ganditi mai mult la ceea ce este prezentat, inainte sa vedeti cum este prezentat. Daca va satisface prezentarea monocolora a conceptului, puteti trece la calculator si s-o recreati digital. Acum puteti alege sa adaugati un efect subtil pentru accentuarea logo-ului pentru website. Eliminati orice efect care nu aduce un plus de valoare designului dvs.


Logo-ul banner – Un logo nu este o reclama banner pe web. Va faceti un deserviciu prin transformarea logo-ului in banner, mai ales daca tot continutul este imprastiat pe intregul spatiu dreptunghiular. Ochii nostri sunt deja obisnuiti sa evite aceste forme, nu sa le citeasca.

 

Logo-ul integrat – Designeri profesionisti de logo integreaza uneori elemente grafice direct in text, pentru crearea unui logo de sine statator. Acest proces este dificil si riscant. Daca este slab executat, logo-ul poate parea de prost-gust si ilizibil. (de ex. folosirea literei „O” din numele companiei pentru crearea unui glob, ochi, lupa etc.) Daca sunteti novice in designul grafic, ramaneti la proiectele grafice situate pe centru sus sau stanga.


Logo-ul doar cu text – Un logo doar cu text restrange drastic posibilitatea de exprimare a unicitatii si valorii companiei dvs. De fapt, multe firme se straduiesc sa  creeze logo-uri doar cu text cu investitii mari de marketing. Un test al eficientei logo-ului (lasand la o parte valoarea investitiei) este sa micsoram literele sa vedem daca logo-ul mai poate fi recunoscut. Daca nu, atunci e cazul sa va ganditi serios la un element vizual. Daca doriti neaparat un logo doar cu text, aveti in vedere caractere clare, foarte bune – de preferat, special concepute. 

 

Monograma – Monogramele (initialele companiei) sunt dificil de folosit. Va trece cam mult timp pana la construirea credibilitatii cu un logo tip monograma. La fel, logo-urile care constau din mai multe litere suprapuse nu sunt prea eficiente. Crearea lor poate fi distractiva, dar rezultatul final spune foarte putin despre compania si produsele/serviciile dvs.


Logo-ul complex – Ilustratiile detaliate, fotografiile complexe fac logo-uri de slaba calitate. Fiecare detaliu suplimentar este un detaliu in plus pe care (potentialul) dvs. client trebuie sa si-l aminteasca. Un logo simplu, unic, cu umbre clare si linii minimale va avea un mai mare impact si memorabilitate.