Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Constanta.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti

Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti

Firma mea fiind localizata in Egipt am avut nevoie de un site in 3 limbi: romana, engleza, rusa. Am fost foarte multumit de site-ul creat de Pongo.
Marcel Solcan, Alex Trade Company, Egipt

 

Din libraria noastra de articole

Ce ar trebui sa faceti pentru un website profesionist ?


1. Cunoasteti-va utilizatorii. Site-ul dvs. trebuie sa fie proiectat sa le indeplineasca nevoile si dorintele. Daca vindeti ceva, trebuie sa va cunoasteti potentialii clienti. Daca doar puneti la dispozitie informatii, trebuie sa stiti cine este publicul dvs. tinta. O regula ar fi: sa stiti mai mult despre publicul dvs. decat stiu ei despre dvs.

2. Cunoasteti-va produsul. Desi suna ciudat, oamenii stiu cand un site ofera produse sau sericii despre care ei insisi stiu foarte putin. Daca lasati pe altcineva sa scrie continutul pentru site-ul dvs. si daca acea persoana nu cunoaste produsul, atunci nici clientii dvs. nu-l vor cunoaste. Anticipati intrebarile de la clienti si oferiti-le raspunsuri inainte sa fiti intrebat.

3. Realizati site-ul sa fie placut din punct de vedere vizual. Doar pentru ca rosu aprins si albastru stralucitor sunt culorile dvs. preferate, asta nu inseamna ca ele trebuie sa fie culorile dominante din site-ul dvs. Rosu si albastru sunt la capete diferite ale spectrului si vor da utilizatorilor dureri de cap daca privesc prea mult. Dvs. doriti ca cei care viziteaza site-ul sa se simta bine, confortabil si sa aiba incredere.

4. Definiti scopul site-ului inainte de a fi creat. Trebuie sa cunoasteti raspunsul la acele intrebari de valoare: cine, ce cand, unde, de ce si cum. Aceste intrebari nu sunt valabile doar pentru publicul dvs., ci si pentru a decide care informatie este cu adevarat importanta si care nu. Descoperirea acestor lucruri este o provocare si nu toate aceste cunostinte sunt si de valoare. Ce doriti dvs. sa stie clientii si ce doresc sa stie ei ?

5. Afisati preturile. Daca veti ascunde preturile, clientii se vor intreba ce altceva mai ascundeti. Nu asteptati pana cand le cereti informatii ale cardului de credit ca sa le spuneti cat costa produsul. Nu asa se fac vanzari; ceea ce veti realiza este sa aveti clienti frustrati care vor spune si altor potentiali clienti sa stea departe de site-ul dvs.

6. Mentineti credibilitatea site-ului. Sustineti ceea ce spuneti cu statistici sau link-uri catre articole care sustin ceea ce pretindeti. Daca aveti experti in compania dvs., evidentiati-i. Aratati clientului ca sunt oameni seriosi care conduc afacerea. Actualizati continutul cat de des posibil – daca actualizarea continutului nu este posibil, adaugati link-uri catre articole de stiri si actualizati acele link-uri. Aceasta cere timp, dar in final merita efortul.

7. Cereti pareri de la cei care nu stiu prea multe despre produsul/serviciile/afacerea dvs. Acesta este cel mai bun mod de a avea un feedback corect. Oamenii care nu stiu prea multe despre ceea ce faceti, pot gasi si cea mai mica greseala si pun intrebarile cele mai potrivite. Ei va pot da o perspectiva noua a site-ului dvs. si uneori chiar a afacerii dvs. Ei nu stiu ceea ce stiti si adesea, ei vad ceea ce nu vedeti.

8. Folositi imagini care inspira incredere. Daca doriti sa aveti increderea clientului, atunci aratati ca si dvs. credeti in afacerea proprie si in produsele respective, ca nu e nicio indoiala ca sunteti increzator. Fiti echipat pentru succes asigurat. Doar nu purtati ghete de iarna intr-o zi torida de vara, nu ? Deci nu lasati ca site-ul dvs. sa afiseze imagini care par ieftine si risipesc increderea.

9. Pastrati-va site-ul coerent in cazul traducerii. Aceasta poate fi uneori o mare provocare, deoarece tindem sa folosim terminologie diferita fata de alte tari. Ceea ce noi consideram formulare normala, poate fi considerata ciudata sau nepotrivita de altcineva. Evitati jargonul (limbajul de specialitate) si verificati site-ul cu un traducator. Verificati sa vedeti ce cuvinte se traduc si care nu, apoi incercati sa va justificati alegerea.

10. Fiti consecvent pe tot parcursul site-ului. Realizarea in mod diferit a fiecarei pagini poate fi distractiva pentru adolescenti si noii utilizatori de internet, dar majoritatea potentialilor clienti nu sunt nou-veniti pe internet. Daca un vizitator simte ca la fiecare click pe link parca se schimba site-ul, e foarte probabil sa plece catre un alt site.