Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Deva.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Sfaturi sigure ce aduc imbunatatiri website-ului


•  NU folositi grafica excesiva. Aceasta tinde sa ingreuneze incarcarea paginii dvs. web. Vizitatorii nerabdatori s-ar putea sa inchida browser-ul si sa treaca mai departe. Daca aveti multe imagini pe o singura pagina, luati in considerare posibilitatea stergerii catorva sau trecerea lor pe o noua pagina.

 

•  Ar trebui sa includeti aceste elemente pe website-ul dvs.:
    - Despre noi - Scurta descriere a companiei dvs. si a produselor. Puteti include cateva detalii personale despre dvs. si angajatii dvs.
    - Contactati-ne - Treceti adresa postala, telefonul, faxul, emailul companiei sau afacerii dvs. 
    - Un link pentru pagina Acasa pe fiecare alta pagina
    - O metoda de cautare in site


•  Faceti un cadou GRATUIT pe website-ul dvs. Puteti oferi carti gratuite, articole si/sau software. Cadourile trebuie sa aiba legatura cu subiectul website-ul si ar trebui sa le foloseasca utilizatorilor intr-un fel. Aceasta ii va motiva sa revina pe site-ul dvs.


•  Aveti grija ca toate paginile sa aibe meta-tagurile (keywords, description) corecte. Nu incercati sa introduceti in meta-taguri cuvinte ce nu exista si in continutul paginii, sunt irelevante. Cu meta-tagurile trebuie sa sublinitai ce cuvinte sunt mai importante din cadrul continutului.


•  In afara cuvintelor-cheie si a meta tag-urilor descriptive, trebuie sa incercati folosirea cuvintelor-cheie in urmatoarele zone: titlu, continutul paginii, numele imaginilor, tag-uri Alt de imagine, caracteristice Href de titlu si in textul unui link.


•  In zilele noastre multi utilizatori folosesc GRUPURI DE CUVINTE pentru cautare. Aceasta inseamna ca ar trebui sa folositi si dvs. grupuri de cuvinte in meta tag-ul cuvintelor-cheie.


•  Incercati sa mentineti marimea fisierului HTML al paginii dvs. sub 32kb. Verificati totdeauna paginile web ca sa identificati greseli de scriere si gramaticale inaintea incarcarii acestora pe server. Dupa incarcarea paginii/paginilor web, rugati prietenii si colegii sa vi le citeasca si sa va arate daca exista greseli.


•  Verificati link-urile defecte (broken links) de pe paginile dvs. in mod regulat. Puteti face acest lucru manual, sau puteti folosi un program care sa va ajute. Link-uri catre website-uri care s-au inchis sau au fost vandute vor duce la defectarea link-urilor.


•  Daca aveti un Autoresponder pentru alcatuirea unei liste Opt-In, folositi un Opt-In dublu. Primul mesaj va cere confirmarea pentru Opt-In si va da un link ce permite utilizatorilor sa se scoata singuri de pe lista. Doar daca utilizatorul trimite confirmarea, va fi trimis al doilea mesaj.