Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Bucuresti.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Am fost contactata cu promptitudine. Amabilitatea si disponibilitatea de pliere pe nevoile firmei noastre sunt atributele care au caracterizat echipa Pongo.
Barbu Lucretia Elena, Ciprian Nemes - Terra Aster, Alba Iulia

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti

Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti

Rapid si eficient.
Patrunjel Narcis, Lazo Srl, Voluntari

 

Din libraria noastra de articole

Cuvintele sunt mai importante decat infatisarea in web design


Agentiile de publicitate au tendinta de a proiecta website-uri oribile pentru ca sunt obsedate de acapararea atentiei. Daca niste oameni au ajuns pe site-ul dvs., inseamna ca deja le-ati atras atentia. Ei vor sa realizeze ceva. Doresc detalii. Doresc fapte. Lucrul pe care-l pretuiesc cel mai mult este timpul. Deci nu-i faceti sa-si piarda timpul.

Publicitatea inseamna sa iesi in evidenta
. Sa primesti un semnal clar intr-o lume coplesita de zgomote. Nu pornesti televizorul ca sa vezi reclame in mod special. Nu citesti un ziar ca sa le privesti. Asa ca reclama e asemenea unei trupe de comando care se infiltreaza in spatele liniilor inamice ca sa castige un lucru vital: atentia dvs.

Realizatorii de reclame au tendinta de a gandi in intervale de 30 de secunde sau mai putin. Acest fapt are un urias impact asupra tipului comunicarii. Aceasta devine mult mai emotionala si vizuala. Internetul este o lume foarte diferita. Internetul este rezultatul prezentei unui consumator din ce in ce mai educat. Nu e de mirare ca internetul a aparut intai in universitati. Internetul lucreaza mai bine cu fapte decat cu emotii.

Care a fost prima poveste de succes in cazul comertului electronic ? Cartile. Oamenilor care cumpara carti le place sa citeasca. De ce intra unii pe un website despre automobile ? Ca sa afle ce rating de siguranta are o anume masina. Sa afle daca sunt oferte in derulare. (Oamenii sunt zgarciti cand intra pe web.) Aseara, baiatul meu de 12 ani a intrat pe un site cu James Bond. Nu cauta clipuri din filme. Vroia o lista cu toate filmele cu James Bond.

Este mai dificil sa aduci emotii pe web. Un website este un loc in care informatia este esentiala. in multe cazuri, produsele care se vand bine prin reclame traditionale, nu se vand bine pe internet. Copiilor mei le place Coca Cola. Dar niciodata nu au vizualizat un site al Coca Cola. Ce motiv ar avea ? Sa afle ce inseamna de fapt „the real thing” ?

Oamenii se bazeaza mai mult pe vaz decat pe lectura. Milioane de ani am inteles mediul care ne inconjoara, prin imagini. Doar in ultimele doua sute de ani, cuvintele scrise au atins o valoare mai mare de distributie.

Totusi activitatea esentiala de pe web este lectura. Fie ca este o lectura rapida de scanare a oamenilor nerabdatori care considera ca lectura pe web este mai dificila decat lectura pe hartie tiparita. Asadar, la baza unui web design de succes sta faptul de a face ca toate paginile sa fie cat mai lizibile, mai usor de citit, posibil. Nu spunem ca aspectul nu conteaza, ci doar ca, pe web, cuvintele sunt mai importante decat infatisarea. 

Un designer de grafica mi-a spus recent ca nu pot intelege web designul profesional. Asa ca am decis sa intru pe site-ul sau sa vad cum lucreaza un profesionist. Am descoperit ca:

1) Primul paragraf pe care l-am citit avea 139 de cuvinte. Eu as recomanda maxim 70 de cuvinte.

2) Prima fraza din primul paragraf era de 39 de cuvinte. As recomanda 15-20 de cuvinte.

3) Fontul era gri pe alb. As recomanda negru pe alb.

4) Marimea fontului era de 8. As recomanda cel putin 10 pentru text.

5) Marimea fontului era blocata.

Am intrebat odata un designer de grafica de ce a blocat marimea fontului pe site-ul sau. „Daca utilizatorii ar putea sa schimbe marimea, ar distruge imaginea paginii”, a fost raspunsul.