Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Baia Mare.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Am fost contactata cu promptitudine. Amabilitatea si disponibilitatea de pliere pe nevoile firmei noastre sunt atributele care au caracterizat echipa Pongo.
Barbu Lucretia Elena, Ciprian Nemes - Terra Aster, Alba Iulia

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Regula detaliilor in web design


Cand e vorba de website-uri, detaliile conteaza. Desi multi proprietari de site-uri cred ca e important doar sa alcatuiesti un website, aceasta e doar o mica parte din sarcina. Site-urile eficiente au nevoie de multa planificare si multa concentrare asupra detaliilor. Sigur ca sunt si detinatori de site-uri care ajung sa fie obsedati de detalii care nu vor conta la vizualizare, cum ar fi conceperea unui logo perfect, ezitarea de a alege fontul ideal, Verdana sau Arial, sau daca fundalul coloanei din stanga trebuie sa fie albastru inchis sau rosu rubiniu.


In anumite cazuri, fiecare dintre aceste dileme ar putea fi considerate importante. Dar, in general, nu acestea sunt problemele de care sa ne ingrijoram.


Sunt o multime de detalii, totusi, care merita multa atentie. De exemplu:


Sunteti sigur ca le este foarte clar clientilor ce trebuie sa faca pe site-ul dvs. ? Este extrem de important sa va asigurati ca aveti indicatii clare pentru clienti ca sa stie ce au de facut. De asemenea, asigurati-va ca invitatiile la actiune sunt accentuate clar (vizual) si corect plasate. Altfel spus, ele nu trebuie sa fie obturate.

 

Ati luat in considerare toate obiectiile pe care le-ar putea avea clientii ? Clientii vor avea intrebari si ezitari in diferite momente pe parcursul procesului de evaluare in vederea deciziei de a cumpara. Aveti in vedere aceste indoieli daca vor aparea ? Nu mai conteaza de mult doar sa ai o informatie pe un site, undeva; ea trebuie sa fie la locul potrivit, in momentul potrivit.


Ati evidentiat si beneficiile serviciilor dvs., nu doar caracteristicile ?


Site-ul este clar organizat si concis, orientat catre nevoile si prioritatile clientilor ?
Iata o problema pe care proprietarii de site-uri nu o iau in considerare. Detaliile care tin de organizarea paginilor si a informatiei pe site-ul dvs. vor fi foarte importante pentru experienta clientilor. Priviti lucrurile din perspectiva clientilor si nu din ratiunile structurii interne a companiei dvs. Acelasi lucru e valabil si pentru prezentarea paginii, nu doar pentru organizarea site-ului ca intreg.


Grafica site-ului dvs. evidentiaza din punct de vedere vizual cele mai importante item-uri pe fiecare pagina ?
Priviti-va cu mare atentie paginile si realizati care elemente sunt clar afisate. Atentia vizuala este captata de lucrurile cele mai importante ?


Site-ul dvs. merge in directia scopului propus ? Fiecare website trebuie sa fie un proces concentrat pe convingerea clientilor de a trece la actiune. Responsabilitatea dvs. ca proprietar de site este sa clarificati detaliile derularii procesului si ce pasi trebuie urmati.


Reusiti sa motivati clientii cand e cazul, ca sa faca pasul urmator ? Ati prezentat invitatii convingatoare pentru momentul in care clientii trebuie sa treaca la actiune ?


V-ati asigurat ca formularul este simplu si motivant pe tot parcursul sau ? Iata o zona in care trebuie sa va concentrati la detalii cu mare atentie. Faceti ca fiecare cuvant sa conteze. 


Priviti totul din perspectiva clientului si nu doar a proprietarului de site ?


Daca doriti sa creati un website eficient, va trebui sa deveniti foarte familiar cu modul de gandire al clientului. Invatati sa va identificati cu sentimentele clientului pe tot parcursul procesului, de la inceput si pana la sfarsit.