
Contacteaza-ne
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.
- Telefon
- 0769.617.891
- Online
- Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »
Ce spun clientii?
Barbu Lucretia Elena, Ciprian Nemes - Terra Aster, Alba Iulia
Super, vom continua colaborarea.
Guias Laurentiu, Comfort Plus Srl, Oradea
Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia
Din libraria noastra de articole
Cinci greseli frecvente de web design
Se intalnesc adesea multe greseli care tin de crearea unei pagini web sau a unui website. Iata care sunt primele cinci dintre cele mai frecvente si cum pot fi ele evitate.
Greseala nr. 1
Marimea paginii web. Daca website-ul dvs. necesita mai mult de 10-15 secunde la deschidere, atunci trebuie sa aveti in vedere optimizarea acestuia pentru web. Aceasta este cea mai mare greseala pe care o poate face un designer web. Chiar daca aveti conexiune prin cablu si va place sa va umpleti website-ul cu grafica, poate ca, totusi, clientul dvs. nu are cablu sau conexiune rapida si astfel va micsorati sansele de a convinge cu asteptarea de peste 10-15 secunde pentru deschiderea paginii dvs.
Greseala nr. 2
Reclamele flash. Aveti nevoie de ceva incasari, asa ca aderati la o multime de programe afiliate de reclame pe bannere. Problema este ca bannerele lor clipesc intermitent (flash) in timp ce clientii dvs. vizualizeaza site-ul. Acesta poate fi un lucru bun in unele cazuri, pentru un plus de venit. Clientii insa, pot fi repede enervati de aceste bannere.
Daca totusi va doriti sa aveti clienti, prezenta acestor bannere va duce la indepartarea clientilor dvs. Plus ca multi dintre ei pot fi atrasi de acele reclame (potentiali clienti) si daca vor face click pe reclama respectiva, vor deveni clientii altcuiva, datorita afilierii dvs. la reclame.
Greseala nr. 3
Navigare confuza. inainte de a realiza un site, trebuie sa faceti o schita a acestuia ca sa vedeti cum va fi alcatuit. incercati sa aveti informatii de contact pe fiecare pagina. Daca un client viziteaza o pagina si doreste sa cumpere ceva, dar nu gaseste link-ul de contact, foarte probabil ca se va razgandi in timp ce cauta acest link. Mentineti navigarea consecventa pe fiecare pagina. Daca un client este nevoit sa invete sa foloseasca un alt sistem de navigare la fiecare pagina, se va plictisi repede.
Greseala nr. 4
Continut confuz. Sigur ca va doriti ca totul sa fie usor de citit si de navigat. Daca mai cunoasteti ceva din mentalitatea adolescenta, atunci ar trebui sa aveti si intrebari prin care le cereti parerea despre site-ul dvs. Cum ar fi: Despre ce credeti ca e vorba pe site-ul nostru ? Ati dori sa cumparati acest produs de pe site-ul nostru ? intelegeti informatia de pe aceasta pagina (blank.html) ?
Daca puteti convinge un adolescent sau chiar o persoana obisnuita sa raspunda onest acestor intrebari, atunci puteti gasi modalitati de a va schimba compozitia, astfel incat oricine sau toti ar putea sa fie atrasi sa cumpere de la dvs.
Greseala nr. 5
Reclama. Cand faceti reclama site-ului dvs., primul lucru de care trebuie sa va feriti este spam-ul. Este foarte usor sa faceti reclama site-ului dvs. in toata reteaua internet, gratis ! Puteti folosi forumuri, grupuri care prezinta articole, comunitati online, grupuri de chat, prezentari de stiri si multe altele. Daca recurgeti la spam, vanzarile dvs. ar avea de suferit. Foarte multi surferi web depisteaza spam-ul si-l raporteaza celui care-l va posta ca atare pe un website care va critica si va face referiri negative despre site-ul dvs. In plus, riscati si o amenda substantiala.