
Contacteaza-ne
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.
- Telefon
- 0769.617.891
- Online
- Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »
Ce spun clientii?
Budusan Isabela, Tematic Srl, Aiud
Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia
As putea spune ca ati plecat cu dreptul. Profesionisti si prompti si plini de imaginatie.
Soare Catalin, Event Multimedia Production Srl, Bucuresti
Din libraria noastra de articole
Producerea unui catalog
Inainte de a produce un catalog, trebuie sa treceti mai intai prin faza de planificare. In aceasta faza dvs. va conturati obiectivul. Ce doriti sa comunicati ? De ce fel de ton sau ambianta este nevoie pentru a face acest obiectiv vizibil ? Un alt lucru la care trebuie sa va ganditi este publicul. Cunoasterea potentialilor cititori va poate ajuta sa creati si sa comunicati mesajul, tonul si identitatea pe care o doriti. Apoi trebuie sa va intrebati cine va fi designerul ? Cautarea unui designer e dificila pentru ca doar cativa designeri din companii de profil sunt specializati in cataloage. Un designer bun va va oferi stilul de care aveti nevoie, iar unul nepriceput va crea dificultati tehnice care duc la costuri suplimentare si intarzieri. Daca v-ati ales deja un designer, nu uitati sa va alegeti si un expert fotograf. Ultimul lucru pe care trebuie sa-l aveti in vedere in faza de planificare, este bugetul. Cereti asistenta de la designeri de cataloage sau producatori ca sa va incadrati catalogul in buget.
Dupa planificare, decideti care sunt conditiile initiale pentru design. Aceasta include tipul de catalog pe care doriti sa-l creati, numarul de produse care doriti sa apara pe pagina, numarul de copii care doriti sa fie printate si alte detalii cum a fi plicul, indexul, cuprinsul, conditiile vanzarilor si altele asemenea.
Acum puteti stabili programul de lucru. Producerea unui catalog este ca o calatorie mai lunga. Planificarea eficienta va va mentine in miscare, conform orarului si bugetului. De obicei, crearea unui nou catalog dureaza cam doua luni pentru design si fotografie. Cataloagele revizuite pot dura mai putin, depinzand de gradul de modificari.
Dupa stabilirea programului, puteti compune informatia despre produse. Hotarati-va ce produse vor aparea in catalog, apoi ce informatii veti furniza despre fiecare produs. Luati in calcul numele produsului, pretul, o scurta descriere, una sau mai multe imagini reprezentative. Nu uitati ca ar trebui sa existe destula informatie pentru ca un client sa poata cumpara.
Pasul urmator este fotografierea produsului si realizarea imaginilor catalogului. Pregatirea pentru fotografie inseamna sa colectati mostre din toate produsele. Apoi le etichetati intr-un loc distinct cu codul lor de productie. Astfel va fi mai usor pentur designeri sa asocieze imaginile cu descrierea produselor.
Ultimul pas este selectarea unei tipografii si a unei case de expediere. Cataloagele imprimate sunt rezultatul unui proces de printare foarte specializat. Trebuie sa le livrati imprimeriei cu cel putin 4 saptamani inainte pentru garantarea livrarii pe hartie. Printarea, legarea si expedierea va dura aproape 2 saptamani. Pregatiti-va datele de expediere inaintea datei tiparirii. Tipografia, casa de expediere sau compania de design a catalogului va poate ajuta in ceea ce priveste formatele datelor si programul.