Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Suceava.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Suntem foarte multumiti de calitatea serviciilor Pongo: promptitudine, seriozitate, ajutor eficient din partea operatorului cu care am intrat in legatura. Speram intr-o colaborare de lunga durata.
Palamariu Amalia, Sc Delta Electrotehnic Munteanu Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Un banner bun are nevoie doar de lucruri simple


Pentru crearea unui banner propriu bun aveti nevoie doar de 5 lucruri simple:

1. Marimea sa fie conform standardelor. Pastrati standardele totdeauna. Un banner imens, accentuat, va arata bine si va aduce mai multa atentie decat orice design grafic.

Totusi, daca toata lumea face asta, cum sa fie al dvs. mai diferit ? Dupa cum a spus odata un designer: „stiu ca daca reclama ta e un pic mai mare, ar putea primi mai multa atentie, dar daca incepem toti sa facem asta, unde ne mai oprim ?” Raportarea la standarde este norma. Veti intampina multe dificultati in punerea bannerului pe diverse site-uri daca acesta nu este la o marime standard.

2. Un continut foarte bun inseamna un banner foarte bun. Pe langa un design grafic bun, bannerul dvs. trebuie sa aiba continut pe masura. Acesta trebuie sa fie scurt, simplu si foarte direct – ceva care exprima obiectivul si scopul dvs. Mai ales, ar trebui sa fie capabil sa atraga atentia.

Continutul reclamelor pe banner sunt facute sa fie directe si scurte pentru ca pur si simplu nu este prea mult loc pentru detalii. In plus, nimeni nu citeste enunturi lungi pe bannere. Asa ca mentineti continutul la minimum. Nu va pierdeti in detalii. Cereti ajutorul prietenilor si familiei sa va ajute sa spuneti in cuvinte putine ceea ce doriti. Puteti chiar sa creati un motto care sa va ajute sa va distingeti de ceilalti din domeniu.

3. Culoare si animatie care se potrivesc. Website-ul dvs. ar trebui sa aiba culoare si animatie care se potrivesc pe toate paginile. Culorile trebuie sa atraga atentia si sa fi usor de vizualizat, iar animatiile  ar trebui sa fie simple si scurte pentru incarcare usoara. Indiferent de cat de animat si de atractiv este bannerul dvs., ar fi egal cu zero pentru cineva care deja a facut click si a inchis pagina inainte sa fi inceput macar. Asigurati-va ca reclama dvs. se descarca repede. Multi advertiseri, printre care si Google, pun o limita maxima de marime pentru bannere/imagini.

4. Trebuie sa genereze o actiune. Contrar credintei populare, oamenii sunt inca foarte susceptibili la sugestii si conform studiilor, exista si cuvinte care indeamna la actiune. Asa ca incercati sa integrati cuvinte care cheama la actiune cum ar fi „sunati acum”, „apasa aici” sau chiar „cumparati acum”. Daca un utilizator a vazut reclama si nu stie ce sa faca mai departe, nu va deveni client.

5. Critica de la familie si prieteni. Un designer de web a spus ca cel mai bun loc de a testa website-ul este cu familia si prietenii. Ei ar fi in stare sa va dea un feedback pozitiv sau negativ pentru ca ei isi doresc sa reusiti cu adevarat. De asemenea ei nu se vor sfii sa va spuna imediat daca bannerul dvs. e oribil. Deci angajati-i pe cei dragi sa va critice designul. Oricum o vor face gratis.