Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Alba Iulia.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Sfaturi de design


Aceste sfaturi sunt orientative, nu trebuie urmate cu strictete. Unele pot fi utile site-ului dvs., altele, nu. De exemplu, punctul 9 nu ne intereseaza, decat daca ne facem un site comercial !

 

1. Consecventa

Optiunile de culoare, formatul paginii, fontul si marimea acestuia trebuie sa fie alese in mod consecvent in tot site-ul. in cazul in care exista o imagine prestabilita de o corporatie (culori si logo-uri), aceasta va fi de baza pentru site-ul dvs, pentru a facilita recunoasterea companiei sau a marcii. Simbolurile grafice (icon-uri) alese trebuie sa fie folosite cu consecventa pe toate paginile pentru imbunatatirea navigarii si a recunoasterii.

 

2. Concizie

Spre deosebire de publicatiile traditionale pe baza de hartie, spatiul suplimentar nu inseamna costuri mai ridicate. Unele site-uri ingramadesc prea multa informatie pe fiecare pagina, impiedicand vizitatorul sa recunoasca sectiunea pe care o cauta. In general, oamenii citesc cu pana la 25% mai incet de pe ecranul computerului, asa ca prea multa informatie pe pagina va duce la o „oboseala a vizitatorului”. Descrierile trebuie sa fie scurte cu link-uri catre informatii detaliate, daca se doresc. Spatiul alb poate fi folosit eficient pentru distantarea continutului pe o pagina pentru a fi parcursa mai usor.
 

3. Navigare usoara

Navigarea trebuie sa aiba o logica naturala. Nu trebuie sa existe blocaje, iar cei care vizioneaza nu trebuie sa aiba nevoie de tasta „inapoi”. Barele de navigare trebuie sa fie comprehensive si sa aiba o infatisare consecventa. Ele trebuie sa fie situate in acelasi loc pe fiecare pagina, de regula pe margine sau in partea de sus.

 

4. Actualizare frecventa a site-ului

Oamenii se asteapta ca internetul sa detina informatii actualizate. Spre deosebire de alte medii, website-ul dvs nu ar trebui sa fie invechit. Chiar si schimbarile subtile la formatul paginii si grafica in mod regulat pot da impresia de „prospetime”, desi continutul e neschimbat.

 

5. Durata de descarcare (download)

Foarte multe site-uri contin grafica elaborata, secvente video si alte animatii care sunt atragatoare dar dureaza foarte mult sa se descarce. Daca o pagina nu este complet incarcata dupa 8 secunde, cu siguranta ca vizitatorul dvs. (si potentialul client) va trece mai departe la un alt site – foarte probabil la un concurent! Grafica trebuie sa fie simpla si consecventa, iar multimedia si alte trasaturi care necesita instalari speciale (plug-in) trebuie sa fie minime.

 

6. Evitarea formularelor prea lungi pentru utilizatori

Obligatia de a raspunde unei liste lungi de intrebari va duce la pierderea interesului vizitatorului. Multi oameni sunt reticenti cand trebuie sa dea foarte multe detalii personale. Intrebarile trebuie sa fie limitate.


7. Folosirea link-urilor „contact”

Clientii agreeaza interactivitatea pe internet. Trebuie sa aiba posibilitatea sa puna intrebari si sa ceara mai multa informatie. Este totusi important ca toate cererile si intrebarile sa primeasca raspuns in timp util.