
Contacteaza-ne
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.
- Telefon
- 0769.617.891
- Online
- Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »
Ce spun clientii?
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures
Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia
Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti
Din libraria noastra de articole
Sfaturi de design
Aceste sfaturi sunt orientative, nu trebuie urmate cu strictete. Unele pot fi utile site-ului dvs., altele, nu. De exemplu, punctul 9 nu ne intereseaza, decat daca ne facem un site comercial !
1. Consecventa
Optiunile de culoare, formatul paginii, fontul si marimea acestuia trebuie sa fie alese in mod consecvent in tot site-ul. in cazul in care exista o imagine prestabilita de o corporatie (culori si logo-uri), aceasta va fi de baza pentru site-ul dvs, pentru a facilita recunoasterea companiei sau a marcii. Simbolurile grafice (icon-uri) alese trebuie sa fie folosite cu consecventa pe toate paginile pentru imbunatatirea navigarii si a recunoasterii.
2. Concizie
Spre deosebire de publicatiile traditionale pe baza de hartie, spatiul suplimentar nu inseamna costuri mai ridicate. Unele site-uri ingramadesc prea multa informatie pe fiecare pagina, impiedicand vizitatorul sa recunoasca sectiunea pe care o cauta. In general, oamenii citesc cu pana la 25% mai incet de pe ecranul computerului, asa ca prea multa informatie pe pagina va duce la o „oboseala a vizitatorului”. Descrierile trebuie sa fie scurte cu link-uri catre informatii detaliate, daca se doresc. Spatiul alb poate fi folosit eficient pentru distantarea continutului pe o pagina pentru a fi parcursa mai usor.
3. Navigare usoara
Navigarea trebuie sa aiba o logica naturala. Nu trebuie sa existe blocaje, iar cei care vizioneaza nu trebuie sa aiba nevoie de tasta „inapoi”. Barele de navigare trebuie sa fie comprehensive si sa aiba o infatisare consecventa. Ele trebuie sa fie situate in acelasi loc pe fiecare pagina, de regula pe margine sau in partea de sus.
4. Actualizare frecventa a site-ului
Oamenii se asteapta ca internetul sa detina informatii actualizate. Spre deosebire de alte medii, website-ul dvs nu ar trebui sa fie invechit. Chiar si schimbarile subtile la formatul paginii si grafica in mod regulat pot da impresia de „prospetime”, desi continutul e neschimbat.
5. Durata de descarcare (download)
Foarte multe site-uri contin grafica elaborata, secvente video si alte animatii care sunt atragatoare dar dureaza foarte mult sa se descarce. Daca o pagina nu este complet incarcata dupa 8 secunde, cu siguranta ca vizitatorul dvs. (si potentialul client) va trece mai departe la un alt site – foarte probabil la un concurent! Grafica trebuie sa fie simpla si consecventa, iar multimedia si alte trasaturi care necesita instalari speciale (plug-in) trebuie sa fie minime.
6. Evitarea formularelor prea lungi pentru utilizatori
Obligatia de a raspunde unei liste lungi de intrebari va duce la pierderea interesului vizitatorului. Multi oameni sunt reticenti cand trebuie sa dea foarte multe detalii personale. Intrebarile trebuie sa fie limitate.
7. Folosirea link-urilor „contact”
Clientii agreeaza interactivitatea pe internet. Trebuie sa aiba posibilitatea sa puna intrebari si sa ceara mai multa informatie. Este totusi important ca toate cererile si intrebarile sa primeasca raspuns in timp util.