Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Piatra Neamt.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Suntem foarte multumiti de prestatia celor de la Pongo. Am lucrat cu foarte multe agentii de webdesign, freelanceri, dar nici unul nu s-a ridicat la nivelul de profesionalism Pongo.
Multumim. Sigur vom mai reveni.
Mihai Constantinescu, Sysnet Consulting Group, Bucuresti

As putea spune ca ati plecat cu dreptul. Profesionisti si prompti si plini de imaginatie.
Soare Catalin, Event Multimedia Production Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Ce inseamna un design de logo bun?


Toata lumea vrea ca logo-ul pe care-l detine sa fie cel mai bun. Dar cat de bun inseamna cel mai bun ? Cum sa definim un logo bun ? Este necesar sa fie viu colorat sau o capodopera artistica ? Poate fi un lucrare simpla de design un bun logo ? Suntem adesea in dilema.

Pentru definirea designului unui logo bun trebuie sa intelegem scopul logo-ului. Logo-ul este unul dintre elementele esentiale ce stabileste imaginea firmei dvs. Ar trebui sa fie un instrument al construirii identitatii companiei si ar trebui sa exprime cu succes pozitia companiei. Vizitatorii trebuie sa-si faca o anume idee despre atitudinea, caracterul sau valorile fundamentale ale companiei dvs. prin logo. Functionalitatea unui logo nu se termina aici, nu am mentionat cea mai importanta functie a unui logo de companie. Logo-ul dvs. ar trebui sa fie capabil de a produce o impresie pozitiva, puternica si de durata asupra clientilor existenti si a celor viitori. Exact in momentul in care o persoana vede logo-ul dvs. sau chiar numai o parte din el, ar trebui sa se gandeasca la compania dvs.

Ganditi-va doar la cateva dintre marile logo-uri din toate timpurile, McDonalds', IBM, Nike- in momentul in care vedeti aceste logo-uri, chiar si o parte din ele, chiar daca sunt doar in alb si negru (iata inca un aspect important !) nu-i asa ca va ganditi imediat la compania respectiva ? CU SIGURANtA ! Primul lucru care va vine in minte este numele companiei. Aceasta arata cat de puternica este impresia lasata de acest logo in mintea dvs. Nu este acest lucru ceea ne dorim cu totii ?

Cum reusiti sa aveti un logo care sa lase o asemenea impresie, puternica si de durata ? Cheia acestei intrebari este sa-l faceti usor de memorat. Companiile fac adesea greseala de a crede ca un design artistic complicat ar putea sa le aduca beneficii, dar este exact invers, in cele mai multe cazuri. Cu cat este mai simplu logo-ul dvs., cu atat mai simplu este de amintit si astfel lasa o puternica impresie asupra oamenilor.

De asemenea trebuie sa va ganditi la toate mediile posibile in care va fi folosit logo-ul dvs. Nu veti folosi logo-ul intr-un singur mediu, s-ar putea sa-l folositi pe carti de vizita si rechizite, pe website, in mass-media conventionala cum ar fi ziarele sau revistele. Iata de ce este cel mai important sa-i informati pe designerii de logo despre posibilele medii in care va veti folosi logo-ul. Ar trebui de asemenea sa verificati daca logo-ul dvs. arata bine in alb si negru, deoarece in veti avea nevoie sa scoateti un document in alb si negru cu logo-ul dvs. pe el.

La inceputul acestui articol, am mentionat ca logo-ul poate transmite cu succes caracterul si natura afacerii dvs., vizitatorilor dvs. Cum reusim acest lucru ? Exista o suma de factori care trebuie luati in considerare inaintea realizarii unui logo.  Cand comandati un design pentru un logo, in calitate de client, este responsabilitatea dvs. sa oferiti designerilor o descriere corecta a profilului companiei, a industriei in care activati si a naturii logo-ului pe care-l cautati. Daca nu sunteti siguri despre natura logo-ului care se potriveste companiei dvs., lasati firma de design sa decida asupra logo-ului. Exista multe companii de logo design care sunt experimentate si stiu mai bine sa va sugereze tipul corect de logo. Orice firma buna de logo design va desfasura un studiu de piata despre diferitele tipuri de logo folosite in industria dvs. de catre companiile concurente si impactul acestora asupra oamenilor. Bazandu-se pe acestea, ei va vor livra un set de logo-uri din care sa alegeti unul si apoi ei il vor personaliza in functie de precizarile dvs. 

Daca aveti culori specifice companiei, asa cum avem rosu pentru McDonalds', ar fi inteligent sa sugerati designerilor sa foloseasca acea culoare in logo-ul dvs. – orice designer bun va face  acest lucru.