Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numerele: 0801 011 112 (Romtelecom), 0730 958 698 (Alte retele)
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Brasov.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0800 831 333 (apel gratuit din orice retea)
0769.617.891 (mobil)
Fax
0341/412.557
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Suntem foarte multumiti de calitatea serviciilor Pongo: promptitudine, seriozitate, ajutor eficient din partea operatorului cu care am intrat in legatura. Speram intr-o colaborare de lunga durata.
Palamariu Amalia, Sc Delta Electrotehnic Munteanu Srl, Bucuresti

Rapid si eficient.
Patrunjel Narcis, Lazo Srl, Voluntari

 

Din libraria noastra de articole

Greseli frecvente: designul paginii Home


Ce capcane ar trebui sa evite companiile pe web, intranet sau paginile Home ale portalurilor ?


1) Prea multa informatie, in loc sa existe link-uri: multe pagini Home pun la dispozitie informatii detaliate cum ar fi noutati complete, descrierea companiei etc. sau sunt supraincarcate cu imagini. Cei care vizualizeaza site-ul nu vor sa citeasca prea multa informatie pe pagina Home si nici sa ghiceasca ce ar putea sa reprezinte imaginile. Ei doresc sa gaseasca un link ca sa inceapa navigarea catre informatia pe care o doresc. Furnizarea de informatii detaliate pe pagina Home limiteaza spatiul disponibil pentru link-uri importante. Mai mult, creste riscul ca cei care vizualizeaza site-ul sa nici nu inceapa navigarea pe site, daca nu gasesc un punct de intrare specific pentru initierea unei actiuni sau scenariu specific. Exista doua tipuri de pagini care sunt valabile pentru orice tip de aplicatii web, cum ar fi website-urile, intranet-uri si portaluri. Acestea sunt pagini de navigare si pagini destinatie. Paginile de navigare permit celor care vizualizeaza site-ul sa descopere optiunea de a naviga. Paginile destinatie furnizeaza informatia pe care o cauta vizitatorii site-ului. Pagina Home este pagina de navigare suprema. Trebuie sa furnizeze cat mai multe link-uri posibile catre sectiuni web diferite. Strategia web determina link-urile din pagina Home catre sectoarele site-ului. Exista doua abordari majore pentru link-uri:


- Link-ul individual, care face legatura cu un singur link al unei sectiuni web complete.


- Link-uri pe categorii, care sunt reprezentate de un link catre o sectiune web completa, urmat de link-uri pentru detalierea acestei sectiuni (link-uri sub-categorie).


E bine sa furnizati link-uri pe categorii pentru sectiuni web strategice care doriti sa fie rasfoite si vizualizate de publicul dvs. tinta (de exemplu pentru companiile IT, e bine sa puneti la dispozitie link-uri pe categorii si sub-categorii catre prezentari ale produselor si serviciilor, realizari pentru diversi clienti, sectiunea de download).  Folositi link-uri individuale pentru sectiunile web care au un public tinta secundar (cum ar fi recrutarea de personal sau profilul companiei).


2) Animatiile / link-urile animate: Chiar daca cercetarile de fiabilitate arata clar ca animatiile cum ar fi bannerele care se rotesc, textul animat etc. distrage atentia vizitatorilor site-ului, sunt totusi folosite pe multe site-uri business. in mare parte din cazuri, managerii de marketing le cer web designerilor sa introduca animatii, desi designerii stiu ca animatiile sunt mai mult distructive, in loc sa creasca eficienta site-ului. Designerii web trebuie sa explice clar diferentele dintre media offline si online. in marketingul offline, publicitatea trebuie sa atraga oportunitati. De exemplu, daca mergi pe strada, reclame cum ar fi posterele trebuie sa-ti atraga atentia, pentru ca nu mergi pe strada sa cauti reclame. in media online, vizitatorii site-ului s-au hotarat deja sa acceseze un website cu un scop precis in minte (de exemplu sa gaseasca relatii de contact, produse sau informatii tehnice etc.). Asadar website-ul nu are nevoie sa atraga atentia vizitatorului. Exista si concepte de succes pentru inlocuirea animatiilor, asa-numitele „momeli” (hook). „Momelile” sunt imagini statice sau grafice cu un text minimal care le indica vizitatorilor site-ului ce pot gasi atunci cand apasa pe ele. „Momelile” nu sunt doar pe pagina Home, ci pot fi folosite pe toate paginile de navigare. „Momelile” eficiente vizeaza publicul specific site-ului. Plasati „momeli” pe pagina Home care vizeaza publicul cert, pe paginile sub-categoriei si alcatuiti „momelile” in functie de publicul care vizualizeaza pagina.


3) Absenta informarii utilizatorilor despre ceea ce pot face pe site: vizitatorii unui site nu ajung din intamplare pe un website. Ei au o idee precisa despre ceea ce vor sa  faca, cum ar fi sa gaseasca informatii despre pret, sa se inscrie pentru o slujba, sa descarce un raport anual etc. Folosirea verbelor de actiune cum ar fi descarca, inscrie, compara, descopera etc. faciliteaza gasirea de catre utilizatorii site-ului a unui link pentru ceea ce cauta. Verbele de actiune definesc link-uri viitoare (de exemplu un link numit „produs” poate fi inselator pentru ca nu indica ce fel de „actiuni” vor fi disponibile cum ar fi descarcarea, compararea, comandarea, testarea etc.) Link-urile complementare cu verbe de actiune ajuta la diminuarea frustrarii clientului site-ului si la cresterea eficientei site-ului.