Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numarul de telefon: 0730 958 698
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Braila.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0769.617.891
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Am fost foarte multumiti de serviciile oferite.
Budusan Isabela, Tematic Srl, Aiud

Super, vom continua colaborarea.
Guias Laurentiu, Comfort Plus Srl, Oradea

Suntem foarte multumiti de prestatia celor de la Pongo. Am lucrat cu foarte multe agentii de webdesign, freelanceri, dar nici unul nu s-a ridicat la nivelul de profesionalism Pongo.
Multumim. Sigur vom mai reveni.
Mihai Constantinescu, Sysnet Consulting Group, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Cele trei principii majore ale unui web design reusit


Esenta unui website este autoservirea. Exista trei cerinte majore pe care autoservirea trebuie sa le satisfaca: confort, viteza si pret. Confort inseamna realizarea sarcinii cu efort minim. Viteza inseamna ca poti deschide si inchide un site cat de repede posibil. Oamenii sunt zgarciti cand vine vorba de internet.

Este greu sa proiectezi pentru autoservire. Este necesara o concentrare absoluta pe simplitatea si claritatea mesajului. Oamenii citesc pe internet de parca ar citi indicatoarele de circulatie de pe autostrada.  Se misca in viteza. Prea putin timp stau sa se concentreze, asa ca mesajul trebuie sa fie foarte clar.

Nu e suficient ca website-ul dvs. este mai comod de utilizat. Clientii dvs. au tabieturile lor. Ceea ce doresc sa realizeze pe website-ul dvs., au realizat in fapt inainte. Ei au primit ajutor de la cineva pentru indeplinirea sarcinii. Acum trebuie sa se descurce singuri si asta nu le place.

Obisnuinta adanc inradacinata le spune: „Prea mare bataie de cap. Mai bine sa facem ca si pana acum. Asa cum ne pricepem.” Mesajul e convingator. Pentru a castiga o astfel de persoana, nu e suficient ca website-ul dvs. sa fie un pic mai convenabil. Trebuie sa fie mai mult de atat.

Daca ar exista un aparat de masurare a confortului, am spune ca majoritatea website-urilor s-ar lupta sa ajunga la o valoare de 40%. Mai e mult loc de mai bine. E de inteles. Internetul asa cum il stim are doar 15 ani. Am facut  multe progrese. Sa incercam sa fie si mai bine.

Intr-un restaurant de lux, platesti ca sa astepti. Dar la McDonalds nu platesti ca sa astepti. Vrei sa ai repede. Website-uri de renume sunt obsedate de viteza. Pagina Google Acasa are 11 KB. Dvs. stiti cat are pagina dvs. Acasa ?

Si nu e vorba doar despre volumul paginii. Mai sunt multi alti factori care influenteaza viteza de descarcare a unei pagini. La succes se ajunge testand, testand si iar testand. Succesul mai inseamna si viteza perceputa. Daca aveti un proces in sase pasi si un website echivalent are un proces in cinci pasi, lumea va crede ca al dvs. este mai lent, chiar daca paginile dvs. se descarca mult mai rapid.

Internetul: taramul informatiei gratuite; locul vanatorilor de afaceri profitabile. Exista o psihologie aparte a muncii atunci cand suntem in postura de a ne autoservi. Facem un lucru pentru noi insine, deci ce avem de castigat ? Suntem economi cu investitia intr-un website pentru ca ar trebui sa angajam niste oameni. Asa ca dorim ca o parte din aceste economii sa ne revina. Asa ni se pare corect.

Chiar daca aveti un site guvernamental sau universitar, tot trebuie sa va ganditi la un fel de oferta speciala. Ar putea utilizatorii sa primeasca o saptamana in plus peste termenul limita oficial daca accepta sa completeze formularul de inscriere online ?