Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numerele: 0801 011 112 (Romtelecom), 0730 958 698 (Alte retele)
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Craiova.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0800 831 333 (apel gratuit din orice retea)
0769.617.891 (mobil)
Fax
0341/412.557
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Am fost foarte multumiti de serviciile oferite.
Budusan Isabela, Tematic Srl, Aiud

Super, vom continua colaborarea.
Guias Laurentiu, Comfort Plus Srl, Oradea

Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti

Suntem foarte multumiti de calitatea serviciilor Pongo: promptitudine, seriozitate, ajutor eficient din partea operatorului cu care am intrat in legatura. Speram intr-o colaborare de lunga durata.
Palamariu Amalia, Sc Delta Electrotehnic Munteanu Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Cum facem diferenta intre un site bun si unul slab


Felul in care un website si-a constituit link-urile este un mod excelent de a judeca si calitatea acestuia. Site-urile bune au o structura bogata si intuitiva a link-urilor. Editorii buni de web se gandesc cu atentie cum sa lege fiecare secventa de continut de restul continutului de pe website.


Am vizualizat recent un site care avea o sectiune pentru Servicii si una pentru Clienti. Cand am citit despre un anumit serviciu, nu am avut link la informatia despre clientii care au folosit acel serviciu, cand, de fapt, informatia era disponibila in sectiunea Clienti. Asa ca am fost nevoit sa intru in sectiunea Clienti si sa rasfoiesc o lista de studii pe clienti, identificand cazul legat de serviciul de care eram interesat.


Recent, a trebuit sa vizitez website-ul Electrolux, despre care am fost informat ca este „cel mai mare producator mondial de aparate electrocasnice si echipamente pentru bucatarie, casa si gradina.” in acelasi paragraf eram informat ca, „daca doriti informatii despre cotatiile actiunilor, despre marcile si activitatile Electrolux, comunicate de presa si altele, le veti gasi cu siguranta aici pe Electrolux.com.” Eram deja pe website, deci fraza finala era cam inutila. Era o fraza care mai mult ca sigur ca provenea dintr-o brosura tiparita. Acea fraza reflecta lipsa intelegerii utilitatii web-ului. Daca eu caut cotatiile actiunilor, nu vreau sa citesc o fraza care vorbeste despre posibilitatea de a cauta cotatiile actiunilor sau nu, eu doresc chiar informatia aceasta, sau macar un link la aceasta informatie.

 

Pe multe site-uri exista texte introductive de genul „Pe acest website veti gasi informatii despre produsele, serviciile si clientii nostri.” Acest gen de enunturi isi au rostul numai daca anumite cuvinte au linkuri pe ele. In cazul prezentat, ar trebui puse linkuri pe "produsele", "serviciile" si "clientii nostri" catre paginile aferente. Aceste lucruri lipsesc de obicei datorita transpunerii directe a informatiei din mediul print (brosuri, pliante etc) pe internet.


Ceea ce face internetul internet este faptul ca e in link, in legatura. Cand intrati pe site-uri serioase, cum ar fi Amazon.com, gasiti un mediu care este bogat in link-uri care va ajuta sa va luati repede informatia de care aveti nevoie si apoi sa actionati conform acelei informatii. Din nefericire, prea multe site-uri nu profita de linkuri. Aceasta inseamna ca ele sunt mult mai putin eficiente.


Cand scrieti o sectiune de continut web, ar trebui sa scrieti si link-urile sale. Unde doreste sa ajunga cititorul in continuare ? Unde doriti dvs. sa ajunga cititorul in continuare ? Link-urile dvs. ar trebui sa faciliteze actiunea. Daca citesc despre un serviciu pus la dispozitie, atunci sunt sanse mari ca sa-mi doresc sa citesc si despre cazuri de clienti deserviti care sa evidentieze furnizarea cu succes a acelui serviciu.


Scrisul pentru printare va avea ca rezultat un continut care este deconectat. Cand scriem pentru web trebuie sa ne gandim cu atentie la link-urile dintre parti ale continutului, la felul in care conectam punctele. Intr-o retea cum e internetul, link-urile pot fi la fel de importante ca ceea ce se leaga.