Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numerele: 0801 011 112 (Romtelecom), 0730 958 698 (Alte retele)
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Buzau.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0800 831 333 (apel gratuit din orice retea)
0769.617.891 (mobil)
Fax
0341/412.557
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Super profesionisti ! Tot asa !
Ciprian Bara, Cabinet de Avocat Ciprian Bara, Bucuresti

Suntem foarte multumiti de prestatia celor de la Pongo. Am lucrat cu foarte multe agentii de webdesign, freelanceri, dar nici unul nu s-a ridicat la nivelul de profesionalism Pongo.
Multumim. Sigur vom mai reveni.
Mihai Constantinescu, Sysnet Consulting Group, Bucuresti

As putea spune ca ati plecat cu dreptul. Profesionisti si prompti si plini de imaginatie.
Soare Catalin, Event Multimedia Production Srl, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Web Design-ul tip flash: argumente pro si contra


Metoda flash este o tehnologie puternica pe internet care atinge un nivel ridicat de impact vizual din punct de vedere grafic. Din nefericire, in majoritatea cazurilor este folosita gresit in design-ul web. Mai sunt multe probleme legate de metoda flash, in special cele referitoare la fiabilitate si comportamentul motoarelor de cautare; trebuie sa intelegem complet care sunt acele probleme inainte de a decide folosirea metodei flash pentru site-ul nostru.

Ca toate deciziile de afaceri, totul se reduce la intelegerea a ceea ce-si doreste publicul tinta.

Daca doriti sa lasati o impresie puternica din punct de vedere grafic, metoda flash este cu siguranta o buna abordare. Totusi, date concrete arata faptul ca marea parte a utilizatorilor de internet folosesc web-ul pentru a gasi informatie, iar ceea ce considera ei ca fiind cel mai important este:

a) Calitatea continutului
b) Usurinta navigarii si 
c) Viteza.


Utilizatorii considera, de asemenea, ca web-ul este un mediu foarte interactiv: e putin probabil ca ei sa stea in fata monitorului prea mult timp fara sa actioneze in vreun fel.

 

Tehnologia flash prezinta mai multe probleme care ingreuneaza modul in care majoritatea oamenilor folosesc web-ul. De exemplu:

 

- Banda si constrangerile temporale la incarcare: site-urile proiectate prin metoda flash se descarca mai greu si consuma mult din banda. Nu toti utilizatorii au conexiune cu banda larga. Metoda flash ii forteaza pe utilizatorii cu conexiune mai lenta sa piarda timpul privind bara de incarcare, in loc sa obtina repede informatia pe care o doresc. 

 

- Constrangeri legate de fiabilitate: cand navigati pe un site flash, tasta inapoi nu functioneaza; in loc sa va duca la fereastra anterioara, va va scoate din site-ul flash.  De asemenea, culorile standard pentru link-urile vizitate si cele nevizitate nu vor functiona, iar utilizatorii nu au nici control asupra marimii textului pe care doresc s-o foloseasca.

 

- Mai mult, adesea, site-urile flash impiedica natura interactiva a internetului.  Deoarece tehnologia flash adera la un stil de prezentare care seamana cu televiziunea, utilizatorii sunt de multe ori redusi la simpli observatori care se plictisesc dupa o vreme, indiferent de cat de bine realizata este grafica.

 

- Constrangerile motoarelor de cautare: desi mari motoare de cautare, cum ar fi Google, au acum niste abilitati de indexare de tip flash, acestea sunt totusi foarte limitate. Cu siguranta ca va veti chinui sa realizati un rating ridicat cu un site flash. O optiune la aceasta problema este sa proiectati o a doua versiune HTML a site-ului dvs., usor de preluat de pe motoarele de cautare. Aceasta totusi, inseamna, de regula, o investitie care nu e necesara atat de timp cat si de bani, deoarece, in majoritatea cazurilor, versiunea HTML va face singura treaba.


Desi putine, exista cateva momente in care tehnologia flash ar putea fi de ajutor:


a) Cand aveti nevoie de o prezentare, de exemplu un demo al produsul tau.
b) Pentru dezvoltarea jocurilor interactive, cum ar fi acelea aflate pe site-urile pentru copii, gen Sesame Street, Nickelodeum, sau Yahoo! Games.
c) Cand doriti sa aduceti imbunatatiri unui site minimalist. in acest caz, o mica animatie flash sau banner inglobat intr-un document HTML nu va consuma o largime prea mare de banda, se va incarca repede si va maximiza infatisarea site-ului prea simplu.

Desi Adobe (compania care dezvolta flash-ul) lucreaza la imbunatatirea fiabilitatii flash-ului (au format chiar un parteneriat cu maestrul in probleme de fiabilitate, Jacob Nielsen, in 2002), probleme cum ar fi descarcarile lente si operativitatea slaba prin motoarele de cautare raman de actualitate. Pana cand aceste probleme nu se vor rezolva, e mai sigur sa folositi flash in situatii mai rare cand cu adevarat aduc un plus de valoare continutului site-ului dvs.