
Contacteaza-ne
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.
- Telefon
- 0769.617.891
- Online
- Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »
Ce spun clientii?
Budusan Isabela, Tematic Srl, Aiud
Super OK. Profesionisti si fara intarzieri.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia
Suntem foarte multumiti de prestatia celor de la Pongo. Am lucrat cu foarte multe agentii de webdesign, freelanceri, dar nici unul nu s-a ridicat la nivelul de profesionalism Pongo.
Multumim. Sigur vom mai reveni.
Mihai Constantinescu, Sysnet Consulting Group, Bucuresti
Din libraria noastra de articole
Consecventa planificata: principiul repetitiei
Daca priviti materialele de marketing ale celor mai dezvoltate 500 de companii, veti observa ca acestea au in comun un lucru: in cadrul fiecareia, toate materialele de marketing ale companiei sunt similare ca infatisare.
Exista elemente de consecventa care persista in brosurile companiei, cartile de vizita, antete si website. Logo-ul este acelasi pe fiecare, tagline-ul este acelasi, multe dintre fonturi sunt aceleasi, culorile sunt adesea la fel iar imaginea generala la fiecare piesa este consecventa cu restul. Ele au o identitate vizuala stabilita cu atentie.
Ceea ce au facut aceste companii este sa stabileasca un principiu al repetitiei. Ele repeta anumite elemente in toate materialele pe care le prezinta. In acest sens, ele sunt capabile sa prezinte o imagine coerenta, unitara publicului.
Principiul repetitiei poate fi aplicat si in cadrul website-ului dvs. Este o metoda puternica ce intareste organizarea paginilor dvs. si ajuta compania dvs. sa-si stabileasca o identitate puternica.
Principiul repetitiei este acesta:
Repetati unele elemente ale designului de pe fiecare pagina pe parcursul intregului site.
Repetitia poate fi definita ca o consecventa planificata. Ea inseamna mai mult decat sa existenta aceluiasi titlu pe fiecare pagina, sau a acelorasi link-uri in meniul dvs., desi acestea sunt importante. Inseamna o unificare a infatisarii site-ului intr-un sens mai profund prin folosirea anumitor detalii care apar in tot site-ul. Aceasta nu este intamplatoare. Trebuie sa fie intentionata.
Iata cateva elemente care pot fi repetate:
1. Titluri si subtitluri – Majoritatea oamenilor folosesc aceleasi stil de titlu pentru fiecare pagina (sau asa ar trebui!), care e o forma de repetitie. Totusi, acest element repetitiv ar putea fi si mai puternic. De exemplu, puteti folosi o culoare mai indrazneata, un font mai puternic (daca titlurile sunt imagini), o marime mai mare sau ingrosare. Facand acestea, faceti ca elementul sa iasa si mai mult in evidenta, iar repetitia sa fie mai clara.
2. Culori – Alegeti cateva culori esentiale pentru site-ul dvs. si folositi acea schema de culori pe tot parcursul sau. In loc de folosirea a multor culori, ramaneti la una sau doua. Daca credeti ca arata prea anost, folositi mai multe nuante diferite ale aceleiasi culori.
3. Riglele – Riglele sunt linii subtiri folosite pentru separarea diferitelor sectiuni ale paginii. Acestea sunt foarte bune pentru folosirea ca element repetitiv.
4. Imagini – Folositi acelasi stil de grafica pe tot parcursul site-ului. De exemplu, folositi numai poze in alb si negru, sau aceeasi forma pentru ele, sau puneti acelasi chenar in jurul lor.
5. Elemente grafice – Pe langa fotografii, puteti folosi un element grafic simplu pe tot parcursul site-ului dvs. cu scopul repetitiei. De exemplu, designul dvs. ar putea sa se bazeze pe cercuri. in acest caz, conceptul de cerc ar trebui sa fie repetat in locuri variate pe fiecare pagina.
6. Logo-ul – Uneori, puteti avea elemente repetitive cu ajutorul unui logo. Aceasta de obicei merge cel mai bine daca alegeti o forma simpla sau un font anumit sau culoare similara cu logo-ul pentru a fi repetata oriunde pe site.
Daca nu aveti elemente repetitive, creati cateva. Nu trebuie sa fie complicate.