Pongo.ro realizeaza web design, site-uri, pliante, brosuri, logo-uri, obiecte promotionale pentru: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.

Procesul nostru de creare site-uri web este foarte simplu: alegeti unul din cele peste 10.000 de modele de site-uri cu un web design de calitate de aici, intrati in legatura cu unul din reprezentatii Pongo.ro de aici si veti completa impreuna un brief de creatie. In 7 zile primiti primele propuneri. Va garantam ca veti fi multumit de webdesign-ul site-ului final. In cazul in care doriti un design pentru o brosura, pliant sau un simplu logo procesul este asemanator cu cel de la web design-ul unui site web.
 
 
Contactati-ne la numerele: 0801 011 112 (Romtelecom), 0730 958 698 (Alte retele)
 

Contacteaza-ne

Pongo realizeaza site-uri cu un web design de calitate pentru firmele din Slatina.
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.

Telefon
0800 831 333 (apel gratuit din orice retea)
0769.617.891 (mobil)
Fax
0341/412.557
Email
Online
Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »

Ce spun clientii?

Am fost foarte multumiti de serviciile oferite.
Budusan Isabela, Tematic Srl, Aiud

Super profesionisti ! Tot asa !
Ciprian Bara, Cabinet de Avocat Ciprian Bara, Bucuresti

Super, vom continua colaborarea.
Guias Laurentiu, Comfort Plus Srl, Oradea

Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia

Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti

 

Din libraria noastra de articole

Noua intrebari pentru designul logo-ului dvs.


1. Ce este un logo ? Un logo este o marca comerciala a unei comanii sau organizatii. Este identitatea care cuprinde ceea ce reprezinta compania si ce doreste sa realizeze pe parcurs. Companiile cheltuie mii, daca nu milioane de dolari, doar ca sa aiba un logo perfect.

2. De ce ar trebui sa folositi un logo ? Logo-ul companiei dvs. va fi un instrument vizual pentru stimularea atentiei si va avea un mare impact asupra publicului tinta, mai mare decat cuvintele. De-a lungul timpului, logo-urile s-au dovedit a fi cea mai simpla si cea mai directa cale de promovare a prezentei afacerii. Faceti ca logo-ul sa va aduca recunoasterea marcii sau numelui dvs. Este un apel vizual pe orice document sau pagina web, datorita imaginii grafice unice.

3. Care este beneficiul crearii unui logo unic ? O companie cu un logo unic si distinct este mai aproape de a castiga o protectie a marcii comerciale decat cele obisnuite. Datorita calitatilor sale unice, utilizatorii vor fi capabili sa asocieze logo-ul dvs. cu compania imediat si orice copii sau duplicate vor fi imediat acuzate de incalcarea drepturilor de proprietate.

4. Unde pot gasi asistenta pentru crearea propriului meu logo ? Consilierea oferita de un avocat specializat in marci comerciale este foarte importanta cand  desfasurati o cercetare pentru marca comerciala.  Trebuie sa cautati logo-uri care au acelasi design ca al dvs. Exista infractiunea de incalcare a drepturilor oferite de o marca inregistrata a unei alte companii. De asemenea, un avocat specializat in marci comerciale ar fi benefic din punct de vedere al protectiei marcii.

5. De unde ma pot inspira pentru un logo design ? Un designer de moda recomanda sa va uitati in frigider. Un frigider contine de obicei toate logo-urile cunoscute de mancare si bautura. Priviti-va sucul de portocale, berea, iaurtul, mustarul, maioneza si ketchupul. Ce face ca anumite logo-uri sa iasa in evidenta mai mult decat altele ?
Apoi, mergeti la magazinul dvs. preferat si observati toate logo-urile care ies in evidenta si acelea care nu se vad. Un alt loc de verificat este ghidul pagini aurii pentru companii asemanatoare cu cea pe care doriti s-o dezvoltati.

6. Este bine sa folosim Clip Art in conceptia logo-ului ? Daca afacerea dvs. este doar locala, adica daca vreti sa deschideti o cafenea mica la colt de strada, o identitate puternica de corporatie ar putea sa fie prea mult. Puteti folosi fondurile de deschidere pentru lucruri mai importante cum ar fi designul interior al locului dvs. de exemplu.  Pe aceste vremuri, o solutie de calitate maxima ar fi potrivita pentru o companie pe masura. Prin incercarea si amestecarea mai multor imagini Clip Art puteti crea un logo unic.

7. Pot sa inregistrez marca logo-ului meu creat din Clip Art ? Un avocat specializat in marci comerciale v-ar spune ca si in cazul in care modificati drastic o imagine Clip Art, tot este imposibil sa o inregistrati. Totusi, s-ar putea ca un design inspirat din Clip Art, dar drastic modificat sa fie folosit la inceput si apoi sa fie inlocuit cu ceva similar dar complet original. Astfel, compania poate avea o marca comerciala protejata.

8. Ce pot folosi pentru utilizarea eficienta a memoriei computerului la imagini ? Imaginile si ilustratiile tind sa foloseasca multa memorie. Ca sa prevenim acest lucru, poate fi folosita grafica vectoriala. Grafica vectoriala minimizeaza si mareste imaginea fara pierderea detaliilor. Aceasta cere o memorie mai mica decat o imagine bitmap care poate cere de la 2 pana la 10 MB de memorie si pierde detaliile cand este marita.

9. Ce trebuie sa retin cand proiectez un logo ? Un designer compara un logo cu o poveste… „este ca o poveste comprimata a companiei dvs…. sustinuta de o promisiune.” Este o marca comerciala care sprijina si reprezinta idealurile si obiectivele companiei.