
Contacteaza-ne
Va puteti baza pe noi si pentru: web hosting, design si tiparire brosuri, design logo si obiecte promotionale.
- Telefon
- 0769.617.891
- Online
- Intrati in contact Online cu un reprezentant Pongo »
Ce spun clientii?
Barbu Lucretia Elena, Ciprian Nemes - Terra Aster, Alba Iulia
Rapid, frumos.
Hunyadi Zsolt, Sc Ameon Com Srl, Targu Mures
Suntem incantati de profesionalism si eficienta.
Laurentiu Dicu, Eastlines UK Ltd, Anglia
Foarte prompti, profesionisti si amabili. Succes in continuare.
Laurentiu Vasilescu, Sc Maxim Servcomex Intermed Srl, Bucuresti
Punctuali, deschisi cerintelor clientului.
Manolache Nicoleta, Bucuresti
Rapid si eficient.
Patrunjel Narcis, Lazo Srl, Voluntari
Din libraria noastra de articole
Cuvintele sunt mai importante decat infatisarea in web design
Agentiile de publicitate au tendinta de a proiecta website-uri oribile pentru ca sunt obsedate de acapararea atentiei. Daca niste oameni au ajuns pe site-ul dvs., inseamna ca deja le-ati atras atentia. Ei vor sa realizeze ceva. Doresc detalii. Doresc fapte. Lucrul pe care-l pretuiesc cel mai mult este timpul. Deci nu-i faceti sa-si piarda timpul.
Publicitatea inseamna sa iesi in evidenta. Sa primesti un semnal clar intr-o lume coplesita de zgomote. Nu pornesti televizorul ca sa vezi reclame in mod special. Nu citesti un ziar ca sa le privesti. Asa ca reclama e asemenea unei trupe de comando care se infiltreaza in spatele liniilor inamice ca sa castige un lucru vital: atentia dvs.
Realizatorii de reclame au tendinta de a gandi in intervale de 30 de secunde sau mai putin. Acest fapt are un urias impact asupra tipului comunicarii. Aceasta devine mult mai emotionala si vizuala. Internetul este o lume foarte diferita. Internetul este rezultatul prezentei unui consumator din ce in ce mai educat. Nu e de mirare ca internetul a aparut intai in universitati. Internetul lucreaza mai bine cu fapte decat cu emotii.
Care a fost prima poveste de succes in cazul comertului electronic ? Cartile. Oamenilor care cumpara carti le place sa citeasca. De ce intra unii pe un website despre automobile ? Ca sa afle ce rating de siguranta are o anume masina. Sa afle daca sunt oferte in derulare. (Oamenii sunt zgarciti cand intra pe web.) Aseara, baiatul meu de 12 ani a intrat pe un site cu James Bond. Nu cauta clipuri din filme. Vroia o lista cu toate filmele cu James Bond.
Este mai dificil sa aduci emotii pe web. Un website este un loc in care informatia este esentiala. in multe cazuri, produsele care se vand bine prin reclame traditionale, nu se vand bine pe internet. Copiilor mei le place Coca Cola. Dar niciodata nu au vizualizat un site al Coca Cola. Ce motiv ar avea ? Sa afle ce inseamna de fapt „the real thing” ?
Oamenii se bazeaza mai mult pe vaz decat pe lectura. Milioane de ani am inteles mediul care ne inconjoara, prin imagini. Doar in ultimele doua sute de ani, cuvintele scrise au atins o valoare mai mare de distributie.
Totusi activitatea esentiala de pe web este lectura. Fie ca este o lectura rapida de scanare a oamenilor nerabdatori care considera ca lectura pe web este mai dificila decat lectura pe hartie tiparita. Asadar, la baza unui web design de succes sta faptul de a face ca toate paginile sa fie cat mai lizibile, mai usor de citit, posibil. Nu spunem ca aspectul nu conteaza, ci doar ca, pe web, cuvintele sunt mai importante decat infatisarea.
Un designer de grafica mi-a spus recent ca nu pot intelege web designul profesional. Asa ca am decis sa intru pe site-ul sau sa vad cum lucreaza un profesionist. Am descoperit ca:
1) Primul paragraf pe care l-am citit avea 139 de cuvinte. Eu as recomanda maxim 70 de cuvinte.
2) Prima fraza din primul paragraf era de 39 de cuvinte. As recomanda 15-20 de cuvinte.
3) Fontul era gri pe alb. As recomanda negru pe alb.
4) Marimea fontului era de 8. As recomanda cel putin 10 pentru text.
5) Marimea fontului era blocata.
Am intrebat odata un designer de grafica de ce a blocat marimea fontului pe site-ul sau. „Daca utilizatorii ar putea sa schimbe marimea, ar distruge imaginea paginii”, a fost raspunsul.